Opslag

I erhvervspraktik som livredder vil du opleve, at det er yderst vigtigt altid at være opmærksom på, hvad der sker omkring dig – samtidig med at du gerne må være i dialog med gæsterne og lave lidt sjov med børnene.
Vores livreddere har til opgave, at hjælpe gæster i nød i vores Aquadome. Livredderne hjælper også med mindre skader, som bare kan løses med et plaster eller en ispose. Samtidig sørger de for at huske gæster på overholdelse af regler, som at man ikke må løbe i Aquadome, at man kun må sidde i spabassiner i max 10 min ad gangen, at man skal tage hensyn til andre gæster, og ikke være for vild.
Herudover har livredderne også nogle informationsmæssige opgaver, som f.eks. at hjælpe og orientere gæsterne om, hvordan de skal sidde i flåderne i rutschebanerne, ligesom rengøringsopgaver i Aquadome er en del af arbejdet for en livredder

Om Lalandia

Første spadestik til Lalandia blev taget i 1986. Siden dengang har meget ændret sig, og i dag er vi stolte over, at Lalandia i dag giver vores gæster oplevelser i verdensklasse, med aktiviteter der rummer meget mere end et badeland. Lalandia ønsker at give vores gæster den bedste ferie, og derfor er det også vigtigt for os, at alle medarbejdere hver især selv tager ansvar for, at vores gæster oplever den bedste gæstfrihed i verden. Vi ønsker af vores medarbejdere er VÆRTENS bedste VÆRTER. Den bedste VÆRT skal have de bedste kollegaer, og en kollega hos os er en loyal holdspiller der med positivitet og godt humør tager ansvar. Derfor laver vi også mange sociale arrangementer for at styrke fællesskabet, så vores VÆRTER også kan være de gladeste medarbejdere.